مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-20سياسي

2500 مسجد اهل سنت و شیعه گلستان ظرفیتی برای کمک به محرومین


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز تفاهم نامه مشترک بین تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی در راستای رشد، تعالی و پیشرفت وحدت عملی بین شیعه و سنی در گلستان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین امروز در نشست عقد تفاهم نامه بین تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی برای همکاری های مشترک اظهار کرد: آهنگ حرکت تقریب و وحدت عینی و عملی با وجود رییس مرکز بزرگ اسلامی رشد بیشتری گرفته و امید داریم امروز با این تفاهم نامه مشترک همکاری بین تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی تعالی، پیشرفت و رشد تقریب در گلستان اوج گیرد.

وی تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد انقلابی تبلیغات اسلامی مرکز بزرگ اسلامی تعمیق یافته و اثرات این تفاهم نامه سبب تعالی هرچه بیشتر بین شیعه و سنی در گلستان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به مهرواره اوج خاطرنشان کرد: در این تفاهم نامه مانند مهرواره اوج محوریت اجرای برنامه ها مساجد بوده و تلاش داریم تا در راستای منویات مقام معظم رهبری بتوانیم خدمات خوبی را با محوریت مساجد به نیازمندان ارائه دهیم.

وی ادامه داد: مهرواره اوج ، اوج خدمت رسانی به نیازمندان شیعه و سنی بوده و امید داریم با انعقاد این تفاهم نامه شاهد مرحله جدید تحول اجتماعی فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 مسجد اهل سنت و شیعه گلستان ظرفیتی برای کمک به محرومین

2500 مسجد اهل سنت و شیعه گلستان ظرفیتی برای کمک به محرومین