مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-20اقتصادي

تدوین 3 برنامه 7 ساله برای تکمیل شبکه خطوط مترو پایتخت


مطالعات مربوط به اولویت بندی اجرای خطوط و ایستگاه های 4 خط جدید شبکه مترو در کمیته راهبردی شرکت مترو شهر تهران تدوین و به سرانجام رسید.

- ، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته، قابلیت اجرای قطعات مختلف خطوط 8 تا 11 شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی پایتخت بر اساس معیارهای ترافیکی، بهره برداری، فنی- اجرایی، نسبت منافع به هزینه انجام هر قطعه و … بررسی و اولویت بندی گردید تا در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز که عمدتاً غیر نقد و در قالب تهاتر املاک پیش بینی شده است، در قالب 3 برنامه 7 ساله به انجام برسد.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه افزود: طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت با نگاه به افق سال 1420 تدوین و به تصویب رسیده است که البته قابلیت و توانایی اجرا و بهره برداری از قطعات 50 کیلومتری شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی در هر دوره 7 ساله وجود دارد.

در مطالعات مربوط به برنامه ریزی برای احداث خطوط جدید و ایستگاه های مربوط به آنها، جزییات کاملی از قبیل زمان عبور دستگاه حفار مکانیزه از محل ایستگاه های جانمایی شده، تاریخ دقیق تملک موقت اراضی برای هر ایستگاه، زمان اجرای سازه نگهبان، موعد ساخت هسته مرکزی ایستگاه، خریداری و نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی ایستگاه ها، ریل گذاری مسیر و زمان بهره برداری از هر ایستگاه به طور مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 3 برنامه 7 ساله برای تکمیل شبکه خطوط مترو پایتخت

تدوین 3 برنامه 7 ساله برای تکمیل شبکه خطوط مترو پایتخت