مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-20ورزشي

سقف ریاست در فدراسیون های ورزشی چند دوره است؟


در مجموع سه دوره متوالی افراد حائز شرایط می توانند به عنوان رییس فدراسیون ورزشی انتخاب شوند، اما فعالیت بیش از سه دوره متناوب نیازمند یک تبصره خاص است! - در مجموع سه دوره متوالی افراد حائز شرایط می توانند به عنوان رییس فدراسیون ورزشی انتخاب شوند، اما فعالیت بیش از سه دوره متناوب نیازمند یک تبصره خاص است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخاب روسای فدراسیون های ورزشی همواره از اهمیت بالایی در ورزش برخوردار است و طول مدت حضور آن ها به عنوان سکاندار اصلی یک رشته ورزشی در جایی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که یک فرد بتواند دوره ها و سالیان متمادی بر صندلی ریاست تکیه بزند.

اما سوال اینجاست که افراد حائز شرایط تصدی ریاست یک فدراسیون ورزشی، حداکثر چند دوره می توانند به عنوان رییس فعالیت کنند؟ رییس فدراسیون توسط مجمع برای یک دوره چهارساله انتخاب می شود و انتخاب مجدد وی برای حداکثر 2 دوره دیگر (جمعا سه دوره متوالی یا متناوب) بلامانع است.

همچنین در صورتی که رییس فدراسیون، یکی از اعضای هیئت رییسه جهانی یا رییس، نایب رییس و دبیرکل کنفدراسیون های آسیایی مربوطه باشد، انتخاب مجدد وی تا زمان تصدی پست های مورد اشاره بیش از سه دوره بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف ریاست در فدراسیون های ورزشی چند دوره است؟

سقف ریاست در فدراسیون های ورزشی چند دوره است؟