مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-20اجتماعي

مردم به مرز خسروی نیایند/ اجازه عبور حتی یک نفر را هم نمی دهیم


فرماندار قصرشیرین با تاکید بر اینکه اجازه عبور حتی یک نفر هم از مرزهای زمینی برای ایام اربعین داده نمی شود، گفت: از مردم تقاضا داریم به هیچ عنوان به مرزها مراجعه نکنند، - ایسنا/کرمانشاه فرماندار قصرشیرین با تاکید بر اینکه اجازه عبور حتی یک نفر هم از مرزهای زمینی برای ایام اربعین داده نمی شود، گفت: از مردم تقاضا داریم به هیچ عنوان به مرزها مراجعه نکنند، زیرا حتما برگشت داده می شوند.

مرادعلی تاتار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تصمیم دو دولت ایران و عراق برای اینکه سفر زوار به عراق برای اربعین امسال صرفا از طریق هوایی باشد، افزود: با توجه به ممنوع بودن تردد زمینی، تمام مرزها برای عبور زوار اربعین بسته است.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه تردد حتی یک نفر هم از مرز خسروی داده نمی شود و هرکس که به مرز مراجعه کند فقط زحمت راه را متحمل شده و حتما برگردانده می شود.

فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی های فراوانی که انجام شده همین حالا شاهد حضور گروهی در مرز خسروی بودیم که با در بسته مواجه شده و مجبور به بازگشت هستند.

تاتار با بیان اینکه به دلیل تصمیم بر ترددهای هوایی هیچگونه خدماتی هم در مرزها و طول مسیر زمینی برای زوار اربعین در نظر گرفته نشده، خاطرنشان کرد: هیچ موکب، محل اسکان و یا توزیع آب و غذایی در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به مرز خسروی نیایند/ اجازه عبور حتی یک نفر را هم نمی دهیم

مردم به مرز خسروی نیایند/ اجازه عبور حتی یک نفر را هم نمی دهیم