مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-20سياسي

محور اصلی جشنواره نمای مطلوب مشارکت مردم در پدیده ی نما است


مدیر کل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم در بیان تفاوت این جشنواره با دوجشنواره قبلی، تصریح کرد: محور اصلی در این جشنواره مشارکت و حساسیت مردم با پدیده نمای مطلوب ساختمان ها بود.

- ایسنا/قم مدیر کل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم در بیان تفاوت این جشنواره با دوجشنواره قبلی، تصریح کرد: محور اصلی در این جشنواره مشارکت و حساسیت مردم با پدیده نمای مطلوب ساختمان ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محسن صادقی امینی در آیین اختتامیه سومین جشنواره نمای مطلوب، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مهندس غلامرضا جان قربان، معاونت معماری و شهرسازی شهرداری قم بیان کرد: این جشنواره شروعی است برای یک راه طولانی با اهداف فرهنگی که ادامه آن نیازمند اقدامات گسترده ای است.

مدیر کل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه مردم به سیمای شهری خود اهمیت می دهند، اظهار کرد: دست یابی به نمای مطلوب در استان در دستور کار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

صادقی امینی در بیان تفاوت این جشنواره با دوجشنواره قبلی، تصریح کرد: محور اصلی در این جشنواره مشارکت مردم با پدیده نمای مطلوب ساختمان ها بود.

مدیر کل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم در خصوص آثار این جشنواره خاطر نشان کرد:بیش از 400 اثر از این جشنواره با محوریت نمای تاریخی، مسکونی و نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور اصلی جشنواره نمای مطلوب مشارکت مردم در پدیده ی نما است

محور اصلی جشنواره نمای مطلوب مشارکت مردم در پدیده ی نما است