مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-20اقتصادي

هشدار آبفای کهگیلویه و بویراحمد/2 اقدامی که تخلف است و جریمه دارد


معاون توسعه و بهره بردای شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان باید بدانند که نصب شیر انتظار و سه راهی پشت کنتور آب نیز از مصادیق تخلف و به عنوان انشعاب غیرمجاز محسوب می شود.

-  مسعود مرادیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اینکه شناسایی و جمع آوری انشعبات غیرمجاز به صورت مداوم انجام می گیرد عنوان کرد: در این زمینه هیچگونه اهمالی پذیرفته نیست.

معاون توسعه و بهره بردای شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهروندان باید بدانند که نصب شیر انتظار و سه راهی  پشت کنتور آب نیز از مصادیق تخلف و به عنوان  انشعاب غیرمجاز محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته تاکنون برخی از مشترکین و لوله کش دانسته یا ندانسته اقدام به نصب سه راهی  پشت کنتور آب می کردند، یادآور شد: بر اساس قانون نصب هرگونه  انشعاب و  سه راهی پشت کنتور آب از مصادیق تخلف و انشعاب غیرمجاز است.

مرادیان تصریح کرد: این موضوع توسط ماموان قرائت کنتور به مشترکین اعلام می شود و در صورت عدم حذف این گونه انشعابات، برای کسانی  که اقدام به نصب شیر انتظار کنند پرونده تخلف تشکیل خواهد شد.

وی از مشترکینی که اقدام به نصب  سه راهی  پشت کنتور و یا شیر انتظار کرده اند خواست که نسبت به حذف  آنها اقدام کنند چرا که به عنوان مصادیق تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آبفای کهگیلویه و بویراحمد/2 اقدامی که تخلف است و جریمه دارد

هشدار آبفای کهگیلویه و بویراحمد/2 اقدامی که تخلف است و جریمه دارد