مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-20پزشكي

تزریق 644 هزار دز واکسن در استان اردبیل


مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شش شهر استان اردبیل به رنگ نارنجی و پنج شهر نیز به رنگ زرد درآمدند.

- ایسنا/اردبیل مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شش شهر استان اردبیل به رنگ نارنجی و پنج شهر نیز به رنگ زرد درآمدند.

صالحیان 29 شهریورماه در نشست ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، بیله سوار، نیر و خلخال در ردیف شهرهای با رنگ نارنجی قرار گرفته و مابقی شهرهای استان نیز رنگ زرد را تجربه می کنند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در این شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت سختگیرانه و جلوگیری از هرگونه تجمعات به فرآیند شکننده کرونا، در تثبیت موقعیت کمک کنیم تا شرایط استان رو به بهبود باشد.

مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضرورت زدن ماسک و دوری از تجمعات را یادآور شد و گفت: اگر کوچکترین قصور و سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود، وضعیت شکننده اردبیل دوباره به حالت سابق باز می گردد و ما نمی توانیم از خیز سهمگین پنجم عبور راحتی داشته باشیم.

صالحیان تزریق 644 هزار دز واکسن را در استان یادآور شد و افزود: روند واکسیناسیون در استان اردبیل مطلوب و رو به جلوست و همچنان در شهرهای مختلف واکسیناسیون گروه سنی بالای 18 سال با افزایش مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 644 هزار دز واکسن در استان اردبیل

تزریق 644 هزار دز واکسن در استان اردبیل