مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-20اقتصادي

راه اندازی 44 واحد مرغداری جدید در شهرستان خاش


مدیر جهاد کشاورزی خاش سیستان وبلوچستان گفت: 44 واحد مرغداری جدید تا پایان سال جاری در این شهرستان پس از رفع ممنوعیت گسترش واحدهای صنعتی مرغداری ساخته می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی خاش سیستان وبلوچستان گفت: 44 واحد مرغداری جدید تا پایان سال جاری در این شهرستان پس از رفع ممنوعیت گسترش واحدهای صنعتی مرغداری ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شیرزاد کمالی 29 شهریورماه اظهارکرد: از مجموع 44 پرونده تشکیل شده 22پرونده مجوزهای اولیه را از نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اخذ و در حال کسب سایر مجوزها تا رسیدن به مرحله بهره برداری هستند.

وی ادامه داد: با راه اندازی واحدهای جدید بخشی از گوشت مرغ مورد نیاز استان از طریق شهرستان خاش تولید و به بازار عرضه شود.

مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: هم اینک در این شهرستان 37 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت جوجه ریزی سه میلیون و 800 هزار قطعه در سال و با توان تولید سالیانه 6 هزار و 200 تن گوشت مرغ و اشتغالزایی برای حدود 400 نفر مشغول فعالیت است.

کمالی افزود: بر اساس سرانه مصرف شهرستان خاش از نظر تامین گوشت مرغ خودکفا بوده و 1200 تن گوشت مرغ مازاد تولید واحدهای مرغداری را به سایر شهرستان های سیستان و بلوچستان صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 44 واحد مرغداری جدید در شهرستان خاش

راه اندازی 44 واحد مرغداری جدید در شهرستان خاش