مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-20سياسي

31 شهریور 59 یادآور ظلم اهل شر عالم و دفاع مقدس اهل ایمان است


سپاه فجر استان فارس طی بیانیه ای31 شهریورماه 1359 آغاز و یادآور ظلم اهل شرّ عالَم از یک سو و دفاع مقدس اهل ایمان و خیر از سوی دیگر نسبت به یک سرزمین مقدس اعلام کرد .

- ، سپاه فجر استان فارس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛ 31 شهریورماه 1359 آغاز و یادآور ظلم اهل شرّ عالَم از یک سو و دشمن شناسی، مقاومت و دفاع مقدس اهل ایمان و خیر از سوی دیگر نسبت به یک سرزمین مقدس است.

ملت بزرگ ایران در آن زمانه ی تهدید و آتش و خون با ایمان و اراده و عقلانیت خویش و پیروی مطلق از ولی فقیه زمان و بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) عرصه را برای صدام و صدامیان؛ غارتگران اسلام و ایران و حامیان شرقی و غربی آنان تنگ نمود و این جنگ نابرابر را تبدیل به یک گنج نمود گنج حقیقتی که به واسطه ی خون پاک شهیدان و ایثار رزمندگان برای جهان و جهانیان روایت شد و مایه بصیرت جان های پاک و رسوایی ابدی سلطه گران عالم گشت و مفهوم مقاومت را در ادبیات بین الملل با محتوای اسلام ناب تثبیت نمود.

فرزندان رشید ملت بزرگ ایران در دوره دفاع مقدس جانانه خویش از مرزهای دین، انسانیت و جغرافیای ایران اسلامی بر تمام ناکامی های تاریخی خود نظیر ترکمنچای و گلستان و اشغال ایران در جنگ دوم بین الملل خط بطلان کشیدند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 شهریور 59 یادآور ظلم اهل شر عالم و دفاع مقدس اهل ایمان است

31 شهریور 59 یادآور ظلم اهل شر عالم و دفاع مقدس اهل ایمان است