مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-20بين الملل

یک مقام حزب الله: واردات سوخت ایران به منظور حفظ کرامت مردم است


رییس شورای سیاسی حزب الله با انتقاد از دولت لبنان گفت که تصمیم این حزب برای واردات سوخت ایران در راستای حفظ کرامت مردم است.

- رییس شورای سیاسی حزب الله با انتقاد از دولت لبنان گفت که تصمیم این حزب برای واردات سوخت ایران در راستای حفظ کرامت مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری العهد، ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد: تصمیم واردات سوخت ایران از طریق دریا و رسیدن به سوریه و سپس لبنان ، تصمیم بزرگی بود که حزب الله به منظور حفظ کرامت مردم و پایان دادن به ذلت و حل مشکلات آن ها اتخاذ کرد.

وی با انتقاد از مقامات لبنانی گفت: آیا اقدام مقاومت باعث خواهد شد که دولت مشکلات مردم را حل کند و گاز ومازوت و نفت را از هر جایی که بخواهد بیاورد؟ این مقام حزب الله تاکید کرد: ما در مساله حل مشکلات مردم نمی توانیم به بزدل های شکست خورده اعتماد کنیم و در مساله مازوت و هر چیزی که به زندگی مردم مرتبط است اقدام خواهیم کرد.

وی درخصوص سوریه گفت: ما سال هاست که می گفتیم سوریه راه تنفس لبنان است، بروید و ببینید که چگونه روابط با این کشور را ایجاد کنید تا مردم راحت شوند اما هیچ کس جرأت رفتن نداشت.

مساله شرم آور این است که آن ها پس از موافقت سفیر آمریکا هیات فرستادند، زمانی که مطمئن شد نفتکش ایران حرکت کرد و مساله جدی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام حزب الله: واردات سوخت ایران به منظور حفظ کرامت مردم است

یک مقام حزب الله: واردات سوخت ایران به منظور حفظ کرامت مردم است