مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-20ورزشي

پابرهنه های بوشهری به کویر می روند


تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی نماینده استان در مرحله دوم لیگ برتر کشورمان با پرداخت مطالباتشان و روحیه ای مضاعف امروز بوشهر را به مقصد یزد ترک خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی برای حضوری قدرتمند در مرحله دوم رقابت های لیگ برتر کشورمان امروز بوشهر را به مقصد یزد میزبان این رقابت ها ترک خواهد کرد.

اکبر فرید در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: پس از تصویب بودجه تیم فوتبال ساحلی ما امروز پول بازیکنان را که تسویه سال قبل و 50 درصد مطالبات این فصل است را به حساب آن ها واریز خواهیم کرد تا انگیزه بازیکنان برای تقابل با حریفان در مرحله دوم دوچندان شود.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر تصریح کرد: متأسفانه دور شدن حق و حقوق بازیکنان باعث شد چند روزی تمرینات را از دست بدهیم که با پیگیری و دستور مستقیم آقای اسدی مدیر عامل منطقه ویژه و مدیریت مالی سازمان این مهم انجام پذیرفت تا آنچنان خللی در کار وارد نشود.

  فرید عنوان کرد: دو روز زودتر به یزد خواهیم رفت تا با تمرین در این شهر تیم را با شرایط آب و هوایی وفق بدهیم و برای مصافی سخت با سه تیم برتر این مرحله آماده شویم و با تکرار قهرمانی افتخاری دیگر برای فوتبال و ورزش استان کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پابرهنه های بوشهری به کویر می روند

پابرهنه های بوشهری به کویر می روند