مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-20اجتماعي

هیچ نوع آموزشی به پای آموزش حضوری نمی رسد


رییس آموزش و پرورش بردخون با اشاره به اینکه هیچ نوع آموزشی به پای آموزش حضوری نمی رسد، گفت: مدارس کم جمعیت روستایی و دروس مهارتی کاردانش از اول مهر به صورت حضوری شروع به کار خواهند کرد.

- ایسنا/بوشهر رییس آموزش و پرورش بردخون با اشاره به اینکه هیچ نوع آموزشی به پای آموزش حضوری نمی رسد، گفت: مدارس کم جمعیت روستایی و دروس مهارتی کاردانش از اول مهر به صورت حضوری شروع به کار خواهند کرد.

ظهیر محمودی در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه، به پروژه عظیم مهر به جهت اهمیت آن در راستای بازگشایی مدارس اشاره و اظهار کرد: مهمترین مسئولیت و وظیفه در حوزه تعلیم و تربیت مسئله بازگشایی مدارس است چرا که هیچ نوع آموزشی به پای آموزش حضوری نمی رسد.

رییس آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: مدارس کم جمعیت روستایی و دروس مهارتی کاردانش از اول مهر به صورت حضوری شروع به کار خواهند کرد و در سایر مدارس گام به گام با بهبود شرایط و رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا به سمت بازگشایی حضوری خواهیم رفت.

محمودی مهمترین ثروت و گنجینه یک جامعه را نیروی انسانی خواند و افزود: وظیفه تربیت و پرورش هر جامعه دست معلم ها است و وقتی که آنها کارشان را به نحو شایسته انجام دهند این ثروت و گنجینه در جامعه به طور شایسته رشد پیدا می کند و نوید دهنده توسعه همه جانبه جامعه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نوع آموزشی به پای آموزش حضوری نمی رسد

هیچ نوع آموزشی به پای آموزش حضوری نمی رسد