مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-20سياسي

قلب رزمندگان محل نزول نصرت الهی بود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: قلب پاک رزمندگان اسلام محل نزول امداد و نصرت الهی بود.

- ، حجت الاسلام و المسلمین علی مراد یوسفی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نمادی است از رشادت ها، ایثارگری ها و شهادت طلبی های جوانانی که صفحاتی از تاریخ را تکمیل کردند که کم نظیر بود.

وی بیان کرد: به برکت حرکت های خالصانه امام راحل (ره) و بصیرت ملت شریف ایران اسلامی و زحمات علما در طول تاریخ در این مقطع کنونی نتیجه داد و حکومت و ساختاری از اسلام ناب شکل گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: در آن مقطعی که انقلاب رخ داد وضعیت سیاسی دنیا به این صورت بود که مردم در دو صف بلوک شرق و غرب صف کشیده بودند و هیچ فردی خارج از این دو صف نبود.

وی با بیان اینکه کشور اسلامی ما در آن زمان در موقعیت استثنایی قرار داشت، خاطرنشان کرد: ضمن اینکه همسایه دیوار به دیوار شرق بود مستعمره غربی ها بود و از نظر ژئوپولتیک موقعیت حساسی بود و گاهاً بین بلوک شرق و غرب نزاع بود.

یوسفی گفت: براین اساس بنیانگذار جمهوری اسلامی حرکتی آغاز و شعار نه شرقی و غربی جمهوری اسلامی را مطرح کردند که از چند جهت عجیب بود و تحلیلگران و سیاسیون و سران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب رزمندگان محل نزول نصرت الهی بود

قلب رزمندگان محل نزول نصرت الهی بود