مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-20سياسي

آغاز کلاس های مهدالرضا(ع) از نیمه مهرماه امسال


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری آغاز ترم تحصیلی آموزش مهدالرضا علیه السلام از نیمه مهرماه امسال در مشهد و سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مسعود میریان درباره برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در مهدالرضا با آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: ثبت نام دوره های جدید مهدالرضا از مرداد ماه امسال شروع و تا امروز فقط در مشهد 400 کلاس برای برگزاری از نیمه مهر تشکیل شده است.

وی از برگزاری این دوره از کلاس ها به طور مجازی و حضوری خبر داد و تأکید کرد: ترم تحصیلی جدید از 17 مهرماه سال جاری آغاز می شود.

ثبت نام برای کودکان مشهدی از طریق سامانه مرکز قرآن آستان قدس و در سایر شهرهای کشور به شکل حضوری است و کلاس های این دوره نیز در مساجد، مکان های وقفی و کانون های رضوی در سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام میریان با اشاره به این که در این دوره ها مجرب ترین مربیان حضور دارند و به آموزش قرآن کریم به زبان کودکان خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: تمام تعالیم و آموزه های قرآنی در این دوره با بازی، شعر و قصه همراه است و کودکان پیش از دبستان را با آموزه های اصیل اسلام ناب محمدی آشنا می کند.

این کلاس ها برای سه روز در هفته و در هر جلسه دو ساعت طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کلاس های مهدالرضا(ع) از نیمه مهرماه امسال

آغاز کلاس های مهدالرضا(ع) از نیمه مهرماه امسال