مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-20سياسي

اعلام آمادگی اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد برای همکاری با انجمن های دانش آموزی


مدیر کل اداره تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد با دبیرکل انجمن های اسلامی دانش آموزان دیدار و پیرامون اقدامات مشترک آینده گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید حمید مهدیون مدیر کل اداره تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با دبیرکل و اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان به اقدامات مشترکی که مجموعه اداره کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد با انجمن های اسلامی دانش آموزان می توانند داشته باشند، اشاره کرد و گفت: از جمله سیاست ها و  اقداماتی که می توانیم در کنار هم انجام دهیم برگزاری تورها و دوره های مختلفی است که می توان برای دانش آموزان برگزار کرد  تا با واحدهای مختلف دانشگاه آزاد آشنا شوند.

مدیر کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اذعان داشت: این آمادگی برای دانشگاه آزاد وجود دارد که هم در تهران هم در سایر استانها این تورها را برگزار کند.

مهدیون با  تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اعتقاد به مجموعه تشکیلات دارد، گفت: این مهم  می تواند راهی برای شناخت و عزم مشترک بین این اداره و جامعه اسلامی باشد.

وی خاطر نشان کرد :ما می توانیم از دوستانی که در انجمن اسلامی دانش آموزی فعال هستند در بحث تشکیلات استفاده کنیم و به آنها به عنوان نخبه تشکیلاتی نگاه کنیم، آنها را جذب کرده و از آنها در امر فعالسازی تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد برای همکاری با انجمن های دانش آموزی

اعلام آمادگی اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد برای همکاری با انجمن های دانش آموزی