مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-20سياسي

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از راه اندازی آزمایشگاه اختصاصی سلولی و مولکولی در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب، جهت شناسایی و پایش ویروس کرونا به روش PCR به منظور بررسی وضعیت ویروس کرونا در شبکه های آب و فاضلاب خبر داد.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از راه اندازی آزمایشگاه اختصاصی سلولی و مولکولی در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب، جهت شناسایی و پایش ویروس کرونا به روش PCR به منظور بررسی وضعیت ویروس کرونا در شبکه های آب و فاضلاب خبر داد.

دکتر علی جان صاق پور با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: پایش و اندازه گیری این ویروس در شبکه های آب و همچنین پساب خروجی تصفیه خانه های فاضلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار شد.

وی با اشاره به اهمیت اطمینان از سلامت آب شرب و همچنین پسابی که وارد محیط زیست می شود، اظهار داشت: با شناسایی و اندازه گیری مقدار ویروس کرونا، می توان ظرفیت مناسبی برای پیش بینی میزان شیوع بیماری در مناطق شهری به دست آورد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با تأکید بر اینکه بررسی وضعیت ویروس کرونا در شبکه های آب و فاضلاب برای سازمان های متولی بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در همین راستا آبفای استان اقدام به راه اندازی این آزمایشگاه جهت شناسایی این ویروس در آب و فاضلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم