مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-20اقتصادي

کودکان کدام کشورها در مقابل کرونا واکسینه شدند؟


شیلی کشوری دیگر که دارای بالاترین نرخ واکسیناسیون در جهان است نیز واکسن هایی برای افراد 12 سال به بالا در دست تولید دارد.

- در حالی که واکسیناسیون جمعیت بزرگسالِ اغلب کشورها در مقابل کووید 19 در حال انجام است و در برخی از کشورها جمعیت قابل قبولی تاکنون واکسینه شده اند، در آستانه بازگشایی مدارس تزریق واکسن به کودکان زیر 18 سال نیز در برخی کشورها آغاز شده و البته این در حالی است که هنوز بسیاری از مناطق جهان دسترسی به واکسن کووید ندارند و این سوال که آیا به راستی واکسینه کردن کودکان یک امتیاز در مقابله با این بیماری همه گیر خواهد بود یا نه مطرح می شود.

از روزهای نخست همه گیری کووید، این واقعیت که کودکان و افراد زیر 18 سال کمتر طعمه ویروس و نوع حاد بیماری می شوند، مطرح بود، اما در ماه های اخیر که ویروس کرونا با جهش های مختلف تغییر چهره داده، بسیاری از افراد زیر 18 سال به نوع شدید بیماری مبتلا و حتی نرخ مرگ و میر نیز در این گروه سنی بیشتر شده است؛ از این رو بسیاری از ویروس شناسان تزریق واکسن به افراد زیر 18 سال را توصیه کردند تا در صورت واکسینه شدن گروه های پرخطر، این گروه از جمعیت نیز در برابر این ویروس مقاوم شوند.

در رابطه با واکسیناسیون کودکان نظرات متفاوتی وجود دارد و در حالی که در آستانه بازگشایی مدارس بعد یک سال و نیم تعطیلی کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کدام کشورها در مقابل کرونا واکسینه شدند؟

کودکان کدام کشورها در مقابل کرونا واکسینه شدند؟