مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-20بين الملل

روسیه: گزارش پارلمان اروپا در مورد روابط با مسکو موضع رسمی اتحادیه اروپا نیست


نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا اظهار کرد، گزارش پارلمان اروپا درخصوص روابط با روسیه موضع رسمی نبوده و به صورت عملی اعمال نمی شود.

- نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا اظهار کرد، گزارش پارلمان اروپا درخصوص روابط با روسیه موضع رسمی نبوده و به صورت عملی اعمال نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه دیلی اکسلسیزور، ولادیمیر چیزوف، نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا، خطاب به خبرنگاران گفت: این سند به نوبه خود یک مثال کلاسیک مداخله در امور داخلی یک کشور مستقل است.

او بیان کرد، مردم روسیه تسلیم هیچ گونه تلاشی از سوی بروکسل برای بی ثبات کردن وضعیت در کشورشان و زدن جرقه اعتراضات ضد دولتی در ضمن انتخابات پارلمانی نخواهند شد.

روز پنجشنبه پارلمان اروپا یک گزارش آماده شده از سوی آندریوس کوبیلیوس، نخست وزیر سابق لیتوانی را که در آن از مقامهای اتحادیه اروپا درخواست شده بود در روابط با روسیه تجدید نظر کنند، تصویب کرد.

این گزارش همچنین علاوه بر آن توصیه به تقویت پتانسیل نظامی با هدف مهار روسیه و اعمال طیف گسترده تری از تحریمها علیه مسکو شده و تصریح داشت که اتحادیه اروپا باید این آمادگی را داشته باشد که با به رسمیت شناختن انتخابات مجلس دومای روسیه در صورتی که بروکسل این انتخابات را همراه با تقلب تشخیص دهد، مخالفت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: گزارش پارلمان اروپا در مورد روابط با مسکو موضع رسمی اتحادیه اروپا نیست

روسیه: گزارش پارلمان اروپا در مورد روابط با مسکو موضع رسمی اتحادیه اروپا نیست