مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-20سياسي

گام های مهمی برای ایجاد «دانشگاهی نظامی» در تراز انقلاب برداشتیم


فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: این دانشگاه گام های عملی مهمی را برای دستیابی به دانشگاهی نظامی در تراز انقلاب اسلامی ایران برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگام برمی دارد.

وی افزود: این دانشگاه در چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دکترین آموزشی نیروهای مسلح را سرلوحه امور قرار داده و گام های عملی مهمی را برای دستیابی به دانشگاهی نظامی در تراز انقلاب اسلامی ایران برداشته است.

امیر ولی وند تصریح کرد: این دانشگاه در راستای تربیت افسرانی بصیر، متعهد و دارای دانش و مهارت نظامی بالا آزمون ورودی رشته کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی سال تحصیلی 1400-1401 را با حضور نزدیک به هزار نفر از افسران ارشد نیروهای نابغه ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار کرد.

وی ادامه داد: از این بین، تعدادی از دانشجویان موفق به اخذ نمره قبولی جهت انجام مصاحبه شدند و در فرایند مصاحبه علاوه بر سنجش دانش عمومی و تخصصی داوطلبان، خدمت در مشاغل صف و فرماندهی، میانگین نمره ارزیابی سه سال آخر، صلاحیت مکتبی و امنیتی، میزان تسلط در مهارت های گوناگون، سوابق و علایق پژوهشی و تناسب اندام داوطلبان مد نظر قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های مهمی برای ایجاد «دانشگاهی نظامی» در تراز انقلاب برداشتیم

گام های مهمی برای ایجاد «دانشگاهی نظامی» در تراز انقلاب برداشتیم