مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-20اجتماعي

سهمیه استان برای اعزام به زیارت اربعین 555 نفر است/ برقراری پرو از کرمانشاه- نجف


استاندار کرمانشاه با توجه به اختصاص 555 نفر سهمیه برای اعزام زائرین اربعین حسینی به استان گفت: پیگیری و هماهنگی لازم برای برقراری 10 پرواز ویژه اربعین در مسیر کرمانشاه به نجف و بالعکس انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه، از کرمانشاه به عنوان دروازه عتبات عالیات و قدمگاه زائران حسینی نام برد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری حسینی (ع) به صورت هوایی انجام و پیش بینی شده است.

وی افزود: تمام دستورالعمل ها برای حفظ سلامت زائران اربعین حسینی است و براین اساس متقاضیانی که براساس اعلام قبلی و دستورالعمل ابلاغی حج و زیارت در سامانه سماح ثبت نام کرده اند؛ می توانند با ویزای معتبر، داشتن تست پی.

سی.

آر منفی و انجام دو دوز واکسیناسیون نسبت به اخذ بلیط اقدام کنند.

  استاندار کرمانشاه گفت: برای اعزام به مراسم اربعین تزریق دو دوز واکسن قطعی است و در واقع افرادی که در مراسم اربعین شرکت می کنند بر دستورالعمل ستاد ملی کرونا و اعلام وزارت بهداشت باید حتماً گواهی دو دوز واکسن را داشته باشند.

  وی همچنین خاطرنشان کرد: پیگیری ویژه ای برای برقراری پروازهای رفت و برگشت از طریق هواپیمایی پویا نیز در دست اقدام است اما تا به امروز امکان پنج پرواز رفت و برگشت در تاریخ های 1، 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه استان برای اعزام به زیارت اربعین 555 نفر است/ برقراری پرو از کرمانشاه- نجف

سهمیه استان برای اعزام به زیارت اربعین 555 نفر است/ برقراری پرو از کرمانشاه- نجف