مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-20اجتماعي

اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی ویژه مدارس در یزد


معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد گفت: کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به 14 ناحیه آموزش و پرورش استان یزد ارسال شد تا در شروع سال تحصیلی در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار گیرد.

- مصطفی خلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار کرد: از ماه ها پیش تدارک لازم برای شروع سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده که در کنار ثبت نام دانش آموزان، تهیه و توزیع کتب درسی و سازماندهی نیروی انسانی، سعی شد تا تجهیزات و امکانات مناسب ورزشی و بهداشتی نیز در اختیار واحد های آموزشی قرار گیرد.

وی ارزش این تجهیزات ورزشی و بهداشتی تهیه شده را یک میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با هدف تامین سلامت و رفاه و تندرستی و نشاط نسل آینده سعی کردیم از منابع اعتبارات استانی و ملی این تجهیزات و امکانات ورزشی و بهداشتی را تهیه و در اختیار 14 ناحیه و منطقه جهت استفاده دانش آموزان قرار دهیم.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: این تجهیزات و امکانات ارسالی به مدارس با اولویت مدارس کم برخوردار و حاشیه شهر در شهرستانهای مختلف استان توزیع خواهد شد که انتظار می رود در سال تحصیلی جدید از این تجهیزات و امکانات به شکل مناسب و مطلوب استفاده شود و باعث ارتقای سلامتی و ایجاد شادابی در بین دانش آموزان گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی ویژه مدارس در یزد

اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی ویژه مدارس در یزد