مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-20سياسي

افتتاح مرکز کارآفرینی و و هدایت شغلی در فنی و حرفه ای دختران سمنان


رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان از افتتاح مرکز کارآفرینی و و هدایت شغلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان خبر داد و گفت: ایجاد مهارت و ارتباط صنعت و دانشگاه از اهداف مهم مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی است.

- ایسنا/سمنان رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان از افتتاح مرکز کارآفرینی و و هدایت شغلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان خبر داد و گفت: ایجاد مهارت و ارتباط صنعت و دانشگاه از اهداف مهم مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی است.

سکینه ماندگارزاد در حاشیه افتتاح مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی این مرکز اظهار کرد: مرکز کارآفرینی و و هدایت شغلی به جهت فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی کردن ایده های نوآورانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد شده است.

رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای از رهگذر آموزش کارآفرینی، ایجاد مراکز کارآفرینی دانشگاهی، مراکز رشد، کانون های شکوفایی و خلاقیت و گسترش فرهنگ کارآفرینی، به دانشگاه کارآفرین تبدیل شده است .

وی ایجاد مهارت برای دانشجویان متقاضی و کسب درآمد توسط دانشجویان را از اهداف این مرکز برشمرد و افزود: تلاش می شود با استفاده از توان دانشجویان مستعد، علاقه مند و صاحب ایده و بهره مندی از اساتید و کارآفرینان؛ فضای مناسبی برای ایجاد و رشد کسب و کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز کارآفرینی و و هدایت شغلی در فنی و حرفه ای دختران سمنان

افتتاح مرکز کارآفرینی و و هدایت شغلی در فنی و حرفه ای دختران سمنان