مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-20اجتماعي

ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین در محورهای شرقی استان اصفهان


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه برای خودروهای کامیون، تریلر و کامیونت در محورهای شرقی در شهرستان خورو بیابانک از 28 شهریور تا دوم مهرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع اظهار کرد: همه ساله در آخرین روزهای تابستان که بیشتر مسافران در حال بازگشت از سفرهای برون شهری خود هستند تردد در جاده ها به ویژه جاده های شرقی استان هم افزایش پیدا می کند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این ایام تردد خودروهای سنگین باعث بروز مشکلاتی برای خودروهای سواری می شود، افزود: به همین منظور و در راستای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودروها با هماهنگی های صورت گرفته قرار شد تا طرح ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای شرقی استان در شهرستان خوروبیابانک از تاریخ 28 شهریور تا دوم مهرماه به اجرا گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تردد انواع خودروهای کامیون، کامیونت و تریلر به غیر حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 24 تا 5 صبح روزهای یاد شده ممنوع است و از رانندگان این دسته از خودروها می خواهیم که نهایت همکاری را با مأموران پلیس راه استان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین در محورهای شرقی استان اصفهان

ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین در محورهای شرقی استان اصفهان