مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-20پزشكي

چشم های منتظر برای دریافت دوز دوم واکسن اسپوتنیک!


چندی پیش بر اساس مصوبه کمیته فنی کشوری واکسیناسیون کرونا، به شهروندانی که در ماه های گذشته دوز اول خود را واکسن «اسپوتنیک وی» دریافت کرده بودند، - چندی پیش بر اساس مصوبه کمیته فنی کشوری واکسیناسیون کرونا، به شهروندانی که در ماه های گذشته دوز اول خود را واکسن اسپوتنیک وی دریافت کرده بودند، پیشنهاد شد که دوز دوم را واکسن آسترازنکا تزریق کنند.

عصر ایران- عصر پنج شنبه بیست و پنجم شهریورماه با پیگیری های سفارت ایران در مسکو، یازدهمین محموله واکسن اسپوتنیک وی شامل یکصد هزار کامپنت اول و 200 هزار کامپنت دوم توسط هواپیمایی ماهان، به کشور وارد و به وزارت بهداشت تحویل شد.

بنا به گفته ی صاحبنظران، این روزها که هر لحظه و دقایق آن برای دریافت و تزریق واکسن کرونا فرصتی بس طلایی محسوب می شود، قریب به 4 روز از دریافت محموله واکسن های اسپوتنیک و روند برچسب گذاری و کدگذاری آن در سامانه تیتک سپری شده، اما از توزیع آن به استان ها خبری نیست! چندی پیش بر اساس مصوبه کمیته فنی کشوری واکسیناسیون کرونا، به شهروندانی که در ماه های گذشته دوز اول خود را واکسن اسپوتنیک وی دریافت کرده بودند، پیشنهاد شد که دوز دوم را واکسن آسترازنکا تزریق کنند.

هر چند که تا این لحظه از شمار افرادی که واکسن ترکیبی اسپوتنیک- آسترازنکا دریافت کرده اند، اطلاع دقیقی در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم های منتظر برای دریافت دوز دوم واکسن اسپوتنیک!

چشم های منتظر برای دریافت دوز دوم واکسن اسپوتنیک!