مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-20سياسي

دانشگاه ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان آماده کنند


سرپرست سازمان امور دانشجویان بازگشایی تدریجی دانشگاه ها را محور تصمیم گیری های این سازمان دانست و گفت: دانشگاه ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان با اعلام ستادملی کرونا آماده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتأثیر پذیرفت و اقدامات مختلفی در سازمان برای کنترل این پیامدها صورت گرفت و در حال اقدام است.

وی بازگشایی تدریجی دانشگاه ها را محور تصمیم گیری های سازمان امور دانشجویان دانست و گفت: دانشگاه ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان با اعلام ستاد ملی کرونا آماده کنند.

غفاری با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه ها و تعطیلی خوابگاه ها و سایر بخش های رفاهی و خدماتی گفت: آغاز مجدد همه این فعالیت ها اعتبارات خاصی لازم دارد بنابراین تخصیص کامل اعتبارات سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه ضروری است.

وی از وزیر علوم درخواست کرد تا در تنظیم بودجه سال آتی، توجه ویژه ای به سازمان امور دانشجویان صورت گیرد.

غفاری از خدمات دکتر صدیقی، ریاست سابق سازمان امور دانشجویان قدردانی کرد و هماهنگی حوزه دانشجویی و فرهنگی را در دوره وی، بسیار خوب توصیف کرد.

در ادامه این نشست، وزیر علوم دیدگاه های خود را بیان می کند و معاونان دانشجویی در یک ارتباط تصویری، نظرات خود را برای بازگشایی تدریجی دانشگاه ها مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان آماده کنند

دانشگاه ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان آماده کنند