مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-20اقتصادي

هزار سهمیه طرح ترافیک برای خانواده های دارای فرزند اوتیسم


یکهزار ساعت طرح ترافیک به خانواده های اوتیسم واجد شرایط اختصاص یافته است و وسیله نقلیه خانواده حتما باید به نام پدر یا مادر فرزند اوتیسم باشد.

- جی پلاس؛ مدیر واحد خدمات حمایتی انجمن اوتیسم ایران از اختصاص یکهزار ساعت طرح ترافیک به خانواده های اوتیسم واجد شرایط خبر داد و گفت: برای برخورداری از این سهمیه، خانواده های اوتیسم باید ابتدا در سایت تهران من ثبت نام کرده و عوارض خودروی خود را بپردازند.

لیلا پیکانی روز دوشنبه افزود: خانواده های اوتیسم برای دریافت این سهمیه ابتدا باید با ورود به سایت تهران من، عوارض مالیاتی خودرو را صفر کنند، سپس باید به واحد مددکاری انجمن اوتیسم با شماره 48085000 تماس بگیرند و خود را معرفی کنند.

این خانواده ها برای دریافت این سهمیه یا باید مدرکی بیاورد که از مرکز درمانی یا توانبخشی واقع در منطقه طرح ترافیکی، خدمات دریافت کرده اند یا اینکه سند و قولنامه ای بیاورد که خانواده در منطقه طرح ترافیک سکونت دارد همچنین وسیله نقلیه خانواده حتما باید به نام پدر یا مادر فرزند اوتیسم باشد.

وی با تاکید براینکه بعد از انجام این اقدامات، برای آن ها ساعت طرح ترافیک را می گیریم، اضافه کرد: این سهمیه ها برای خانواده های تحت پوشش انجمن است؛ خانواده هایی که بضاعت مالی پرداخت هزینه طرح ترافیک را ندارند چون از یک سو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار سهمیه طرح ترافیک برای خانواده های دارای فرزند اوتیسم

هزار سهمیه طرح ترافیک برای خانواده های دارای فرزند اوتیسم