مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-20اجتماعي

ممنوعیت تردد مسافر در پایانه های مرزی زمینی/ مرز ترکیه همچنان بسته است


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ممنوعیت تردد مسافر در پایانه های مرزی زمینی همجوار با ترکیه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی فروغ فارابی اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ممنوعیت تردد مسافر در پایانه های مرزی زمینی ایران با کشور ترکیه به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: برخلاف شایعات فضای مجازی تاکنون هیچ دستورالعمل و ابلاغیه ای برای بازگشایی پایانه های زمینی کشورمان با کشور ترکیه شامل سه پایانه مرزی بازرگان، رازی و سرو برای تردد مسافرین ارسال نشده و این پایانه ها کماکان بسته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا و در جهت کنترل این بیماری و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایانه های مرزی دو کشور ایران و ترکیه برای تردد مسافرین بسته شد و تردد هم اکنون صرفا جهت ترانزیت کالا و تردد اشخاص مقیم و دارای اقامت هر دو کشور امکان پذیر است.

فاریابی از هموطنان و مسافرین درخواست کرد اخبار بازگشایی پایانه های مرزی با کشور ترکیه را از منابع رسمی و موثق پیگیری کنند و از مراجعه و ازدحام در پایانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد مسافر در پایانه های مرزی زمینی/ مرز ترکیه همچنان بسته است

ممنوعیت تردد مسافر در پایانه های مرزی زمینی/ مرز ترکیه همچنان بسته است