مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-20اقتصادي

کاهش 70 درصدی ذخیره آب سدستارخان اهر


فرماندار اهر با بیان این که ذخیره آب قابل استفاده در سد ستارخان نسبت به سال گذشته با کاهش 70 درصدی روبرو است، بر لزوم مصرف صحیح و اصولی از این منبع آبی تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر با بیان این که ذخیره آب قابل استفاده در سد ستارخان نسبت به سال گذشته با کاهش 70 درصدی روبرو است، بر لزوم مصرف صحیح و اصولی از این منبع آبی تاکید کرد.

رسول خدابخش عصر یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان اهر، وضعیت منابع آب این شهرستان را وخیم برشمرد و افزود: کاهش 12 درصدی بارش ها باعث کمبود 12 درصدی ورودی آب به سد ستارخان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مصرف بالای منابع شرب در شهرستان اهر، گفت: متاسفانه مصرف آب شرب در سطح این شهرستان بیش از 2.

5 برابر استانداردها بوده و این امر زنگ خطری برای کم آبی در این شهرستان است، به طوری که ذخیره آب در سد ستارخان نهایتا تا آبان ماه کفاف آب شرب این شهرستان را خواهد داشت.

وی، کم آبی را از دغدغه و مشکلات جدی پیش رو این شهرستان برشمرد و از ادارات ذیربط و خصوصا اداره امور آب شهرستان خواست با ارائه برنامه ها و مدیریت منابع آب در بخش های شرب، صنعت و کشاورزی نسبت به مصرف صحیح آب اقدام کنند تا در سال های آینده به بحران کم آبی برخورد نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی ذخیره آب سدستارخان اهر

کاهش 70 درصدی ذخیره آب سدستارخان اهر