مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-19دانش

انجمن های علمی دانشگاهها پل ارتباطی مطلوب بین کارآفرینان و دانشجویان


دبیر انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه هنر گفت: انجمن های علمی به مثابه پل ارتباطی بین پیشکسوتان و کارآفرینان زمینه های مرتبط با رشته های تحصیلی دانشگاهها، - دبیر انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه هنر گفت: انجمن های علمی به مثابه پل ارتباطی بین پیشکسوتان و کارآفرینان زمینه های مرتبط با رشته های تحصیلی دانشگاهها، می توانند در معرفی دانشجویان به مراکز توسعه علمی و تجربی نقش برجسته ای داشته باشند.

  مهدی رمضانی دبیر انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه هنر، در گفت وگو با ایسنا، درباره نحوه آشنایی و رویکرد اجرای فعالیت های این انجمن و برنامه های آینده برای این دوره توضیح داد: نحوه آشنایی و فعالیت من در انجمن باز می گردد به قبل از شروع پاندمی کرونا و زمانی که انجمن وقت، در طی رویدادی به پخش مستند آبسترکت در تالار فارابی دانشکده کاربردی اقدام می کرد.

بعد از همه گیری جهانی کرونا دوره انجمن قبلی تمام شد و این انجمن به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا به مدت یکسال غیرفعال ماند.

بعد از این دوره یک ساله من و تعدادی از دانشجویان دغدغه مند با کمک دانشجویان رشته طراحی صنعتی، انجمن علمی را دوباره راه اندازی کردیم.

وی در ادامه افزود: دانشجویان از پتانسیل انجمن علمی مانند برگزاری کارگاه های علمی و آموزشی، برگزاری جشن ها و مسابقات متنوع، معرفی، اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی دانشگاهها پل ارتباطی مطلوب بین کارآفرینان و دانشجویان

انجمن های علمی دانشگاهها پل ارتباطی مطلوب بین کارآفرینان و دانشجویان