مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 01:452021-09-19سياسي

به روزرسانی مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی ضروری است


یک کارشناس مسائل حقوقی با بیان این که قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی همان طور که رییس محترم قوه قضاییه فرمودند مربوط به یک زمان و بازه زمانی خاص بوده است گفت: - یک کارشناس مسائل حقوقی با بیان این که قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی همان طور که رییس محترم قوه قضاییه فرمودند مربوط به یک زمان و بازه زمانی خاص بوده است گفت: شرایط در زمان تصویب این قانون با شرایط کنونی از نظر حجم و میزان فساد کاملا متفاوت است به همین دلیل به روزرسانی مجازات ها و میزان مجازات ها امری ضروری است.

عباس برزگر در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با اظهارنظر رییس قوه قضاییه مبنی بر این که اگر واقعا می خواهیم با فساد مبارزه کنیم، باید قانون مجازات اخلاگران در نظام اقتصادی به روز شود گفت: بحث مبارزه با فساد، بحثی یک بعدی و یک جانبه نیست.

یک بخش مبارزه با فساد، قانون است و قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی همان طور که رییس محترم قوه قضاییه فرمودند مربوط به یک زمان و بازه زمانی خاص بوده است.

شرایط در زمان تصویب این قانون با شرایط کنونی از نظر حجم و میزان فساد کاملا متفاوت است به همین دلیل به روزرسانی مجازات ها و میزان مجازات ها امری ضروری است به گونه ای که مجازات ها بازدارنده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی ضروری است

به روزرسانی مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی ضروری است