مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 22:402021-09-19بين الملل

لغو دیدار وزرای دفاع فرانسه و انگلیس بر سر بلوای توافقنامه AUKUS


دیدار برنامه ریزی شده وزرای دفاع فرانسه و انگلیس در پی تشدید اختلافها میان دو کشور بر سر امضای توافقنامه سه جانبه امنیتی لندن با آمریکا و استرالیا (موسوم به AUKUS) لغو شد.

- دیدار برنامه ریزی شده وزرای دفاع فرانسه و انگلیس در پی تشدید اختلافها میان دو کشور بر سر امضای توافقنامه سه جانبه امنیتی لندن با آمریکا و استرالیا (موسوم به AUKUS) لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه گاردین چاپ لندن شامگاه یکشنبه به وقت محلی در گزارشی اعلام کرد که دیدار هفته آینده بن والاس وزیر دفاع انگلیس با فلورنس پارلی همتای فرانسوی وی به دلیل تشدید اختلاف ها میان دو کشور بر سر امضای توافقنامه امنیتی سه جانبه و غافلگیرانه انگلیس با آمریکا و استرالیا لغو شده است.

پیتر ریکتس رییس شورای دفاعی فرانکو- بریتیش و مشاور پیشین امنیت ملی انگلیس اعلام کرد که این دیدار به زمان دیگری موکول شده است .

با این حال، مقامات انگلیسی نسبت به انجام این دیدار در آینده ابراز خوش بینی کردند.

در همین ارتباط، یک مقام انگلیسی که نامش فاش نشد، با اشاره به عملیات های ضدتروریستی و مشترک دو کشور در عراق و مالی به عنوان نمونه های از ارتباط میان دو کشور مدعی شد که لندن و پاریس به عنوان متحدانی قابل اعتماد دارای شراکت دفاعی قدرتمند و نزدیکی هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو دیدار وزرای دفاع فرانسه و انگلیس بر سر بلوای توافقنامه AUKUS

لغو دیدار وزرای دفاع فرانسه و انگلیس بر سر بلوای توافقنامه AUKUS