مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 18:502021-09-19سياسي

کرونا 3 سمنانی دیگر را از نفس انداخت


سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ سه نفر دیگر در اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد.

- ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ سه نفر دیگر در اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد.

حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 360 بیمار مبتلا و یا مشکوک به ابتلای به کووید19 در بیمارستان های این استان بستری هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت برای کنترل این همه گیری در استان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 138 مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در 24 ساعت گذشته 83 مبتلای به کووید19 نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا تصریح کرد: در مجموع طی شبانه روز گذشته بیش از 220 نفر با ظن ابتلا به کووید19 به بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مراجعه کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص 31 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 3 سمنانی دیگر را از نفس انداخت

کرونا 3 سمنانی دیگر را از نفس انداخت