مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 17:502021-09-19سياسي

بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره های ارزشمند انقلاب هستند


رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره های ارزشمند انقلاب هستند، گفت: پیشکسوتان ارتش عاشقان انقلاب هستند که برای این کشور با تمام وجود جان فشانی کردند.

- ایسنا/گیلان رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره های ارزشمند انقلاب هستند، گفت: پیشکسوتان ارتش عاشقان انقلاب هستند که برای این کشور با تمام وجود جان فشانی کردند.

امیرسرتیپ علی محبی راد امروز در آستانه هفته دفاع مقدس در گردهمایی پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن اجتماعات ساختمان شهید بایندر آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزار شد، با تمجید از اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش در سفر ناوگروه 75 به اقیانوس اطلس پس از طی 44 هزار کیلومتر دریانوردی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبور از اقیانوس هند، اطلس جنوبی و شمالی با هدف ارتقای اقتدار دریایی و مخابره پیام صلح و دوستی به جهانیان پس از 133 روز به سلامت به میهن بازگشت که این رویداد در تاریخ ماندگار خواهد شد.

رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی دریایی با اعزام ناوگروه 75 ثابت کرد که هنوز روحیه ایثار و شهادت در کشور وجود دارد، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره های ارزشمند انقلاب هستند

بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره های ارزشمند انقلاب هستند