مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-19اجتماعي

فعالیت مجازی مدارس در شهرها از مهر ماه/ آموزش حضوری در روستاها


سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فعالیت مجازی مدارس در شهرهای این استان از مهر ماه، روند آموزش در روستاها را نیز تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی سهرابی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده برای آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد و گفت: امسال به دور از هیاهو مدارس به صورت تدریجی بازگشایی خواهند شد و در این مورد به دغدغه های خانواده ها و سلامت دانش آموزان توجه ویژه شده است.

وی به نحوه آغاز سال تحصیلی در استان اشاره کرد و گفت: قطعاً مدارس استان کار خود را از سوم مهرماه شروع خواهند کرد و مدارس شهری در مهرماه به صورت مجازی فعالیت خواهند کرد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: در روستاهایی که مدارس حداکثر 15 نفر دانش آموز دارند با صلاحدید مدیر مدرسه، شورای مدرسه و شرایط و فضای آموزشی می توانند به صورت حضوری و البته با رعایت دستور العمل ها کار خود را شروع کنند و بقیه مدارس که دانش آموزان بیشتر از 15 نفر دارند ترجیحاً به صورت مجازی سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

سهرابی به آموزش در بستر شبکه شاد هم اشاره کرد و افزود: سال گذشته بیش از 82 درصد دانش آموزان در این بستر از آموزش ها بهره مند شده اند که این بستر هم در آینده نزدیک با قابلیت ها و سرعت بیشتری در دسترس دانش آموزان قرار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجازی مدارس در شهرها از مهر ماه/ آموزش حضوری در روستاها

فعالیت مجازی مدارس در شهرها از مهر ماه/ آموزش حضوری در روستاها