مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-19سياسي

تیراندازی در عزا و عروسی جرم است/ وجود سلاح غیرمجاز را به پلیس اطلاع دهید


آنهایی که در مراسم عروسی و عزا از سلاح استفاده می کنند و این بدعت نادرست را ادامه می دهند، مجرم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشت آزادگان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا امروز در دیدار با سران قبایل و عشایر شهرستان دشت آزادگان، اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس سعادتی حاصل شد که با جمعی از همرزمان جنگ تحمیلی هم نفس شوم و ایام مصیبت امام حسین (ع) را تسلیت عرض کنم و از خداوند می خواهم در این مکان ها که در سال های گذشته مالامامل از شور و حالی و اشتیاق وصل بود نعمتش را بر ما باز گرداند و شاهد قدوم زائران باشیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه حرکت اربعین حسینی جهانی شده بو و حتی غیر مسلمانان هم در این راهپیمایی شرکت می کردند، عنوان داشت: در سال های گذشته چشمانمان که به جمعیت زوار می افتاد،  ایثار، از خودگذشتگی و عشق در آن خیل عظیم عاشقان حسینی تبلور پیدا می کرد.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس هم نزدیک است و ما باید این هفته را گرامی بداریم چراکه این هفته نماد عشق و اخلاص و شهادت است که باید تمام این مضامین را دوباره مرور کرد و یاد شجاعت ها و شهادت ها را زنده نگهداشت.

سردار رضایی  با بیان اینکه یکی از محورهای اول جنگ همین منطقه چذابه بود، عنوان داشت: دفاع مقدس را نباید مختص نسل و زمان خود بدانیم بلکه بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در عزا و عروسی جرم است/ وجود سلاح غیرمجاز را به پلیس اطلاع دهید

تیراندازی در عزا و عروسی جرم است/ وجود سلاح غیرمجاز را به پلیس اطلاع دهید