مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-19سياسي

اسامی برگزیدگان پویش ملی در بهشت اعلام شد


اسامی برگزیدگان پویش ملی در بهشت از سوی مرکز آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ “پویش ملی در بهشت” که اولین حضور شبکه ای و جریان ساز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور در فضای مجازی است طی دو نیم فصل با مشارکت دفاتر نهاد در دانشگاه های سراسر کشور از اواخر فروردین 1400 تا اوایل تیرماه 1400 برگزار شد.

در نیم فصل اول پویش (از 25 فروردین تا 27 اردیبهشت) اطلاع رسانی، هماهنگی و آماده سازی دفاتر برای ورود به پویش، تبیین اهداف و تاثیرات پویش، شرح عملیات و فعالیت های هر بخش از پویش، آموزش اولیه فعالان رسانه ای دفاتر و شکل گیری صفحه مجازی و عرصه ارائه فعالیت های پویش در دستور کار قرار گرفت و در نیم فصل دوم پویش (از 28 اردیبهشت تا 31خرداد) نیز، آموزش و توانمندسازی، ارزیابی و آسیب شناسی نواقص، موانع و پیش نیازها، گزارش گیری و تحلیل بررسی شد.

شایان ذکر است که در این پویش حدود 2800 برنامه برگزار شد و بیش از 250 هزار نفر در طول 2 ماه برگزاری پویش در این برنامه ها شرکت کردند.

پس از پایان پویش، ستاد مرکزی “پویش ملی در بهشت”، کمیته ای را برای ارزیابی آثار و انتخاب برترین های این پویش و امور تعیین شاخص ها و کیفیت ها تشکیل داد و داوری و ارزیابی برنامه های این پویش انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی برگزیدگان پویش ملی در بهشت اعلام شد

اسامی برگزیدگان پویش ملی در بهشت اعلام شد