مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-19اجتماعي

محور سوادکوه هنوز تحویل قطعی نشد/عدم اجماع در مدیریت رانش ها


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه محور سوادکوه هنوز تحویل قطعی نشد از عدم اجماع در مدیریت رانش ها در سوادکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه،کوروش روشن رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی امشب در گفت و گو با خبرنگاران با پاکسازی محورها، ایجاد روشنایی، نصب حفاظ ها را از جمله خدمات واحد راهداری نام برد و اظهار کرد: حفاظ های بتنی به جای حفاظ های آهنی مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه عمده تجهیزات راهداری در مرکز راهداری گدوک مستقر هستند، از راهدارخانه اوریم و انبار اداره راهداری به عنوان پایگاه های نگهداری نمک برای استفاده در شرایط بحرانی، نام برد و افزود: از نمایندگان مجلس، مدیرکل و فرمانداران برای پوشش دهی ماشین آلات و تجهیزات و خدمات در مواقع بحرانی تشکر می کنم.

روشن خاطر نشان کرد: راهداری ضربتی که سالی دوبار اتفاق می افتد و از طرفی این شهرستان مبادی ورود به استان است و تلاش مدیران استانی و شهرستانی بر این است که در این محور، مشکلی پیش نیاید.

وی حمل و نقل باری و حمل و نقل مسافری را از دیگر وظایف مهم این اداره دانست و افزود: ما یک پایانه مسافری در بخش لفور و پایانه های دیگری در شهر پل سفید و زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور سوادکوه هنوز تحویل قطعی نشد/عدم اجماع در مدیریت رانش ها

محور سوادکوه هنوز تحویل قطعی نشد/عدم اجماع در مدیریت رانش ها