مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 16:352021-09-19سياسي

وزیر کشور حکم شهردار کاشان را صادر کرد


وزیر کشور با صدور حکمی، حسن بخشنده امنیه را به سمت شهردار کاشان، منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع سانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور، با صدور حکمی، حسن بخشنده امنیه را به سمت شهردار کاشان، منصوب کرد.

در متن حکم وزیر کشور که برای انتصاب شهردار کاشان خطاب به حسن بخشنده امنیه صادر شده، آمده است: به موجب این حکم و در اجرای صدر تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1-3-1375 و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کاشان، جنابعالی را به سمت شهردار کاشان منصوب می کنم.

  در ادامه این حکم تصریح شده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست هایی نظیر پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق، هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها، رعایت ملاک های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی و محقق سازید.

تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری، رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله محوری، توجه اساسی به ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور حکم شهردار کاشان را صادر کرد

وزیر کشور حکم شهردار کاشان را صادر کرد