مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 16:302021-09-19سياسي

نیازمند مدیریت جهادی از جنس فرماندهی دفاع مقدس هستیم


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: کشور ما هم اکنون نیازمند مدیریت جهادی از جنس فرماندهی دوران دفاع مقدس است.

- ، سردار رضا پورشمسی، روز یکشنبه در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با یادآوری جنایات دشمنان در جنگ تحمیلی و حمایت بیش از 50 کشور دنیا از رژیم بعثی عراق علیه ایران، اظهار داشت: اسارت نیروهای نظامی از 16 کشور جهان در ایران گویای این رویداد جنگی است.

وی با اشاره به مدیریت بحرانی که توسط امام خمینی(ره) در دوران جنگ تحمیلی انجام شد، افزود: با تکیه بر باورهای دینی، اندیشه و شجاعت امام راحل و مردم غیور ایران اسلامی توانستیم امنیت کشور را تامین کنیم.

پورشمسی، ولایتمداری را اصلی ترین شاخصه رزمندگان دانست و بیان کرد: باور به نصرت الهی و همدلی بین نیروهای نظامی و مردم و مدیریت بی بدیل فرماندهان در دوران دفاع مقدس، سبب شد تا حتی یک وجب از خاک کشور در اشغال دشمن نماند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: امروز هم بیش از هر زمان دیگری به مدیریت جوان و انقلابی نیاز داریم و از آنجا که نسل امروز باید با مسائل دوران جنگ آشنا شود، باید وقایع آن دوران برای این نسل نقل شود.

وی با بیان اینکه با همین نگاه برنامه هایی برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است، افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس به شکلی طراحی شده که شعار ما مقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند مدیریت جهادی از جنس فرماندهی دفاع مقدس هستیم

نیازمند مدیریت جهادی از جنس فرماندهی دفاع مقدس هستیم