مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:552021-09-19اقتصادي

اجرای طرح پایلوت تولید انار بر داربست در ساوه


مدیرعامل اتحادیه سراسری باغداران کشور با اشاره به ظرفیت شهرستان ساوه در تولید انار مرغوب و با کیفیت اظهار کرد: طرح پایلوت تولید انار بر داربست در قطب تولید انار کشور اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل اتحادیه سراسری باغداران کشور با اشاره به ظرفیت شهرستان ساوه در تولید انار مرغوب و با کیفیت اظهار کرد: طرح پایلوت تولید انار بر داربست در قطب تولید انار کشور اجرایی خواهد شد.

کمال یدالهی یکشنبه 28 شهریورماه در جلسه هماهنگی خرید و صادرات محصول انار باغداران شهرستان ساوه، اظهار کرد: در راستای تقویت و توسعه صادرات انار باید قیمت مناسب برای صادرکنندگان تعیین شود و از طریق تعاونی ها بدون واسطه این محصول خریداری شود.

وی با تاکید بر اینکه واسطه ها به تولیدکنندگان بخش کشاورزی آسیب جدی وارد می کنند، افزود: نقش فعال تعاونی ها منجر به قطع دست واسطه ها خواهد شد و حمایت اتحادیه باغداران نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

او با تاکید بر نقش آموزش در حوزه کشاورزی و باغداری گفت: آموزش نقش موثری در ارتقای بهره وری محصولات کشاورزی خواهد داشت و اتحادیه باغداران ایران با مشارکت تعاونی ها آماده برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه مبارزه با آفاتی چون کرم گلوگاه انار و مگس مدیترانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پایلوت تولید انار بر داربست در ساوه

اجرای طرح پایلوت تولید انار بر داربست در ساوه