مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-19ورزشي

ایران چگونه با جوان ترین تیم تاریخ، قهرمان والیبال آسیا شد؟


تیم ملی والیبال ایران که با ترکیبی جوان شده نسبت به المپیک و با هدایت مربی ایرانی به جای سرمربی گرانقیمت روس، به ژاپن برگشته بود، با فتح جام قهرمانی قاره آسیا انتقام سختی از چشم بادامی ها گرفت که به عنوان میزبان المپیک تیم پرنوسان و سالخورده آلکنو را مغلوب کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، شاگردان بهروز عطایی برای رسیدن به فینال والیبال قاره کهن، از دیوار تیم های پاکستان، هنگ کنگ، تایلند، چین تایپه و کره جنوبی با نتیجه قاطع سه بر صفر گذشتند و چین مدعی را در نیمه نهایی سه بر یک شکست دادند تا در بازی پایانی رقابت ها میزبان را هم بدون دادن حتی یک ست از پیش برداشته و یک قهرممانی بیادماندنی را رقم بزنند.

شاید تصور اغلب کارشناسان این بود که در فینال کار تیم جوان ایران مثل المپیک سخت تر باشد و ژاپن با فشار هوادارانش بتواند مدال طلا را از ان خود کند و بار دیگر در والیبال آسیا آقایی کند اما تاکتیک های مربی وطنی و اعتقاد بازیکنان پرانگیزه ایران به پیروزی در اکثر دقایق بازی به ویژه در امتیازات پایانی هر ست، نتیجه عالی سه بر صفر را در جوی پرفشار رقم زد تا یک نسل پخته برای والیبال کشورمان برجای بماند.

والیبال ایران 7 برد متوالی را برای رسیدن به قهرمانی در جام بیست و یکم آسیا پشت سر گذاشت و فقط یک ست به چین واگذار کرد؛ اتفاقی که البته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران چگونه با جوان ترین تیم تاریخ، قهرمان والیبال آسیا شد؟

ایران چگونه با جوان ترین تیم تاریخ، قهرمان والیبال آسیا شد؟