مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-19اقتصادي

مدیریت امور آب مجزا در شهرک صنعتی خرمشهر تأسیس شود


به منظور تأمین آب برای شهرک صنعتی خرمشهر، مدیریت امور آب مجزا در این شهرک تأسیس شود.

- ، محمد حیدری عصر امروز یکشنبه در نشست ستاد رفع موانع تولید شهرستان خرمشهر با حضور واحدهای تولیدی و ادارات برنامه ریز و خدمات رسان به مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی خرمشهر اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی خرمشهر در تأمین آب با فشار مناسب و تکرار آفت فشارها در این سایت صنعتی، پیشنهاد می شود که مدیریت امور آب مجزا در این شهرک تأسیس شود.

وی با بیان اینکه باید مشکلات را توسعه ای حل کرد، افزود: ظرف 45 روز آینده با همکاری آبفای شهرستان، مسئولان شهرک های صنعتی آبادان - خرمشهر و منطقه آزاد مدیریت امور آب شهرک صنعتی را ایجاد کنند.

فرماندار خرمشهر گفت: این اقدام به نفع هر دو طرف آبفا و واحدهای تولیدی است زیرا با ایجاد مدیریت امور آب در شهرک صنعتی هر گونه درخواست برای انشعاب یا مشکل در محل به صورت فوری بررسی می شود و نظارت و درآمدزایی نیز برای آبفا ساده تر خواهد شد.

رضا صلبوخی مدیر شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر در این نشست نیز مشکل تأمین آب را در شهرک صنعتی خرمشهر تشریح کرد و افزود: در صنعت به آب شرب سالم نیاز نیست و اگر آب با EC مطلوب هم تأمین شود، نیاز صنایع رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت امور آب مجزا در شهرک صنعتی خرمشهر تأسیس شود

مدیریت امور آب مجزا در شهرک صنعتی خرمشهر تأسیس شود