مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-19اجتماعي

زائران حسینی می توانند از مرز زمینی مهران به کشور بازگردند


امسال سفر به کشور عراق و زیارت اربعین حسینی فقط به صورت هوایی امکان پذیر است اما زائران می توانند در بازگشت از طریق مرز زمینی مهران وارد کشور شوند.

- چذابه- جانشین فرمانده ناجا گفت: امسال سفر به کشور عراق و زیارت اربعین حسینی فقط به صورت هوایی امکان پذیر است اما زائران می توانند در بازگشت از طریق مرز زمینی مهران وارد کشور شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفقط 60 هزار نفر آن هم از طریق هوایی می توانند در این مراسم معنوی شرکت کنند و دیگر امکان سفر زمینی وجود ندارد.

جانشین فرمانده ناجا افزود: در این بازدید متوجه شدیم که تعدادی از مردم به سمت مرزها می آیند و ما خیلی دوست داشتیم که مسیر مرزها باز شود زیرا حضور و تردد زائر امنیت و آرامش آور است ولی طبق مقررات کشور عراق مرزهای زمینی بسته هستند.

وی اضافه کرد: آمدن مردم به سمت مرز جز سختی برای آنها چیزی ندارد چون مرزها بسته هستند و کشور عراق قوانین خاصی در مورد کسانی دارد که غیرقانونی وارد کشورشان شوند و مجازات های سنگینی در انتظار آنهاست.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: بی تردید برای ایرانی متعهد و باغیرت خوشایند نیست که بازداشت یا زندانی شود؛ بنابراین درخواست ما این است که مردم در همان جایی که زندگی می کنند، ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند و به سمت مرزها نیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران حسینی می توانند از مرز زمینی مهران به کشور بازگردند

زائران حسینی می توانند از مرز زمینی مهران به کشور بازگردند