مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:302021-09-19ورزشي

معاون مددی: ارتش سایبری استقلال 20نفر نیستند!


مددی مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه جلسه ای با سجادی وزیر محترم ورزش داشت و استعفای خود را به صورت کتبی در اختیار هیأت مدیره و وزیر ورزش گذاشت تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، معاون احمد مددی در مورد اینکه ظاهراً استعفای مددی مورد پذیرش قرار نگرفته است، عنوان کرد: نمی دانم این مسئله را در صفحات مجازی زیاد دیده ام، ولی از منبع موثق نشنیده ام، اما خبر استعفای مددی را سایت وزارت ورزش و سایت باشگاه استقلال منتشر نکردند و من از این موضوع که استعفا مورد پذیرش قرار نگرفته است بی اطلاع هستم.

معاون باشگاه استقلال در مورد تعیین تکلیف مدیریت باشگاه گفت: از زمانی که مددی انتخاب شد بار سنگین بدهی های گذشته روی دوش ایشان بود.

مطالبات استراماچونی، شفر، جباروف، دیاباته و میلیچ باقی مانده بود با حضور نهاد های نظارتی جناب مددی اقدام به اسپانسری به نام های وب کرد که این اسپانسر سالی 80 میلیارد پرداخت می کرد و تاکنون 105 میلیارد پرداخت شده که بیش از تعهداتش است.

فریادشیران در خصوص دلیل حضور امروز سیاوش یزدانی در باشگاه استقلال گفت: سؤال بعدی! وی در مورد اینکه آیا مشکلی وجود داشت که این بازیکن به باشگاه آمد؟ عنوان کرد: اگر مشکلی باشد به شما می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مددی: ارتش سایبری استقلال 20نفر نیستند!

معاون مددی: ارتش سایبری استقلال 20نفر نیستند!