مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-19سياسي

وزیر امور خارجه در جلسه تودیع و معارفه «عراقچی» و« باقری »» چه گفت؟


سیاست خارجی دولت سیزدهم با شعار سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند برنامه خود را ارائه داده است و در این چارچوب نیازمند همت جمعی و اتکا بر ظرفیت تمامی مدیران، - وزیر امور خارجه در جلسه تودیع و معارفه عراقچی و باقری چه گفت؟ وزیر امور خارجه گفت : سیاست خارجی دولت سیزدهم با شعار سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند برنامه خود را ارائه داده است و در این چارچوب نیازمند همت جمعی و اتکا بر ظرفیت تمامی مدیران، سفرا، سرکنسولها، روسای ادارات و همچنین کارشناسان در بخشهای مختلف وزارت امور خارجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و جمعی از مدیران این وزارت خانه بعد از ظهر امروز، جلسه معارفه علی باقری کنی بعنوان معاون سیاسی به جانشینی سید عباس عراقچی ، مهدی صفری به عنوان معاون دیپلماسی اقتصادی به جانشینی سید رسول مهاجر و محمد فتحعلی به عنوان معاون اداری- مالی به جانشینی دکتر علی ابوالحسنی، برگزار شد.

حسین امیر عبداللهیان با تاکید بر اینکه مراسم امروز، مراسم تودیع نیست، بیان داشت که قصد داریم همچنان از تجربیات ارزشمند و انباشته شده هر سه برادر بزرگواری که سالها در معاونت های مختلف وزارت امور خارجه، شاهد تلاشهای ذی قیمتشان بوده ایم در سمت مشاورت وزیر بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه در جلسه تودیع و معارفه «عراقچی» و« باقری »» چه گفت؟

وزیر امور خارجه در جلسه تودیع و معارفه «عراقچی» و« باقری »» چه گفت؟