موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-19بين الملل

دیدار نمایندگان آمریکا و سازمان ملل با وزیر خارجه عمان


نمایندگان ویژه آمریکا و سازمان ملل در امور یمن در دیدار با وزیر امورخارجه عمان آخرین اقدام های انجام شده برای صلح یمن را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری عمان، تیم لیندر کینگ نماینده ویژه آمریکا در امور یمن که به مسقط سفر کرده است امروز (یکشنبه) با بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، آخرین تحولات میدانی یمن و تلاش ها برای پایان دادن به جنگ در این کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار شیخ خلیفه بن علی الحارثی معاون وزیر امور خارجه در امور دیپلماتیک عمان و تعدادی از مقامات وزارت امور خارجه این کشور همراه با لیزلی تسو سفیر آمریکا در عمان حضور داشتند.

دیدار نمایندگان آمریکا و سازمان ملل در امور یمن با وزیر خارجه عمان در همین پیوند، خبرگزاری عمان در خبری دیگر از دیدار وزیر امور خارجه این کشور با هانس گروندبرگ نماینده جدید سازمان ملل در امور یمن خبر داد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که امروز (یکشنبه) در مسقط برگزار شد، طرفین آخرین تحولات و تلاش های انجام شده درباره آتش بس گسترده در یمن را بررسی کردند.

همچنین درباره تلاش های انجام شده برای برقراری آتش بس گسترده و همه جانبه و دائمی توسط همه طرف ها و تسهیل جریان امور ارائه کمک های انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نمایندگان آمریکا و سازمان ملل با وزیر خارجه عمان

دیدار نمایندگان آمریکا و سازمان ملل با وزیر خارجه عمان