مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-19سياسي

حسینی بوشهری: دولت حوزه علمیه را مستقل بخواهد


دبیر شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز هر کشوری که اطلاعات بهتری دارد در جنگ اطلاعاتی پیروز می شود و لازم است که زیرساخت های امنیتی ارتقاء پیدا کنند و افرادی به کار گرفته شوند که آگاه به مسائل امنیتی هستند.

- دبیر شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز هر کشوری که اطلاعات بهتری دارد در جنگ اطلاعاتی پیروز می شود و لازم است که زیرساخت های امنیتی ارتقاء پیدا کنند و افرادی به کار گرفته شوند که آگاه به مسائل امنیتی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین خطیب(وزیر اطلاعات)، گفت: متاسفانه به علت شیوع کرونا، ما شاهد از دست دادن تعداد زیادی از هم وطنان مان هستیم اما در کنار آن، تلاش دولت و دستگاه های مربوطه در مهارکردن این ویروس باعث امید در جامعه شده است و مردم احساس کرده اند که اگر تلاش و اراده باشد، کار نشدنی وجود نخواهد داشت.

وی وضعیت معیشتی و کسب و کار مردم را مناسب شأن مردم شریف ایران ندانست و تاکید کرد: اگر ویروس کرونا مهار شود به تبع آن کسب و کار هم رونق می گیرد و لذا باید مسائل و مشکلات کشور اولویت بندی شود.

حسینی بوشهری مبارزه با فساد را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: فساد باعث اعتمادسوزی شده است و باید تلاش کرد تا این اعتمادسوزی تبدیل به اعتمادسازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی بوشهری: دولت حوزه علمیه را مستقل بخواهد

حسینی بوشهری: دولت حوزه علمیه را مستقل بخواهد