مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 14:452021-09-19اقتصادي

تمام کارگران کشور 3 هفته ای واکسینه می شوند


در سطح کل کشور بیش از 950 هزار نفر کارگر شاغل در شهرک ها و نواحی صنعتی وجود دارد که همه این کارگران همراه با خانواده واکسینه می شوند.

- معاون وزارت صمت با اشاره به وجود 950 هزار نفر کارگر شاغل در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور و اعلام برنامه واکسینه شدن تمامی کارگران به همراه خانواده آن ها، گفت: با آغاز فعالیت مراکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرک های صنعتی، ظرف 3 هفته تمامی کارگران کشور واکسینه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی رسولیان معاون وزیر صمت و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کارگران شهرک صنعتی قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به رویکرد مطلوب مقام عالی وزارت به وضعیت کارگران، با دستور وی کار واکسیناسیون کارگران در کشور آغاز و با ایجاد و مراکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرک های صنعتی، تمام کارگران در مرحله تزریق واکسن قرار گرفتند.

وی با اعلام آمادگی جهت تأمین نیاز وزارت بهداشت در واکسیناسیون کارگران مراکز صنعتی گفت: در تمامی شهرک ها و نواحی صنعتی امکانات مورد نیاز را در اختیار وزارت بهداشت قرار می دهیم تا شرایط واکسینه شدن برای تمامی کارگران فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کارگران کشور 3 هفته ای واکسینه می شوند

تمام کارگران کشور 3 هفته ای واکسینه می شوند