مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-19سياسي

آمادگی ادارات چهارمحال و بختیاری برای شرکت در پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات


جلسه هماهنگی پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، این رزمایش 31 شهریورماه در قالب رژه خودرویی برگزار و کمک های مؤمنانه برای توزیع در میان نیازمندان به شهرستان های ده گانه ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در جلسه هماهنگی پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با بیان اینکه کمک های بسیاری در جهت خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت انجام شد، گفت: نقاط برجسته در طول انقلاب اسلامی بسیار بوده که کمک های مومنانه یکی از این نقاط است که توسط نهادهای مختلف انجام شده و به عنوان یک الگو برای آیندگان ثبت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: هرکسی در این ایام هر کمکی که می توانست به مردم کرد و اقلام مختلف در قالب های خوراک، پوشاک، لوازم التحریر، جهیزیه و حتی کمک های فرهنگی میان نیازمندان توزیع شد که شمارش این کمک ها فهرستی طولانی را تشکیل می دهند و توفیق بزرگی شامل دستگاه ها شده که تا پایان این بلا باید ادامه داشته باشد.

تجمیع کمک های مومنانه برای به رخ کشیدن ظرفیت نظام مهم است وی با اشاره به اینکه تا می توانید تلاش کنید که کمک های خیران و خارج استان را به داخل جذب و برای توزیع مهیا کنید، ادامه داد: تبلیغات را در این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ادارات چهارمحال و بختیاری برای شرکت در پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات

آمادگی ادارات چهارمحال و بختیاری برای شرکت در پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات