مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 14:202021-09-19اقتصادي

افزایش بیش از 12 میلیون دوزی نیاز کشورمان به واکسن کووید 19


در نتیجه تصمیم اخیر مقامات کشورمان، یک چالش جدید کرونایی پیش رویمان قرار گرفته است؛ افزایش نیاز کشور به واکسن کرونا به میزان بیش از 12 میلیون دوز.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در ادامه روند واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 در کشورمان و در شرایطی که گروه های سنی جدید به سرعت اضافه شده و تقاضا برای دریافت واکسن فزونی یافته، از صبح امروز یک گروه دیگر هم به صف دریافت کنندگان واکسن کرونا افزوده شده که تفاوتی ویژه برای گروه های دیگر دارد؛ گروهی که تا همین چند روز قبل تامین واکسن برایشان پیش بینی نشده بود.

صحبت درباره دانش آموزان است که اخیرا به گروه های هدف واکسیناسیون علیه کووید 19 در کشورمان افزوده شده اند؛ گروهی که ابتدا قرار بود تنها شامل دانش آموزان سال آخری باشد که کنکور در پیش دارند و حضورشان در مدارس از اهمیت وافری برخوردار است، اما روز گذشته اعلام شد که محدوده سنی بزرگتری از ایشان به طرح واکسیناسیون افزوده خواهند شد.

بر اساس اعلام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، بر اساس تصمیم اتخاذ شده، دانش آموزان 12 تا 18 سال در صف واکسیناسیون قرار خواهند گرفت تا در سایه واکسینه شدن کامل ایشان (دریافت دو دوز واکسن)، مقدمات بازگشایی مدارس فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 12 میلیون دوزی نیاز کشورمان به واکسن کووید 19

افزایش بیش از 12 میلیون دوزی نیاز کشورمان به واکسن کووید 19